Jak se stát našim klientem
1. Online registrace
Stačí se online zaregistrovat ZDE. Následně Vás kontaktuje sestřička, která s Vámi domluví termín vstupní prohlídky a podpisu registračního listu.
V rámci vstupní prohlídky s Vámi sestřička vyplní registrační list a jeho podpisem se stáváte klientem MOJE AMBULANCE a.s.
2. Registrace přes mobilní aplikaci
Jednoduchá registrace, při které nemusíte na pobočku. Pokud máte k dispozici bankovní identitu (BankID), stačí si nainstalovat naší mobilní aplikaci a snadno se zaregistrovat. Více informací naleznete ZDE.
3. Registrace na recepci
Stačí přijít osobně do kterékoliv naší pobočky a s sebou si vzít občanský průkaz a průkaz pojištěnce. Na recepci s Vámi sestřička vyplní registrační list, a pokud splňujete všechny nutné podmínky registrace, jeho podpisem se stáváte klientem MOJE AMBULANCE a.s. Následně s Vámi sestřička domluví termín vstupní prohlídky.
Podmínky registrace do MOJE AMBULANCE:
-
Platné plné zdravotní pojištění v ČR u některé z těchto zdravotních pojišťoven – VZP, ČPZP, ZPMV, OZP, RBP, ZPŠ, VoZP.
-
Alespoň 3 měsíce trvající registrace u Vašeho předchozího praktického lékaře. Ve lhůtě kratší než 3 měsíce nelze změnit praktického lékaře – dáno dle zákona.
-
Přítomnost překladatele, pokud žadatel o registraci v MOJE AMBULANCE nemluví česky.
Registrací do MOJE AMBULANCE a.s. je ukončena registrace u Vašeho předchozího praktického lékaře a Vaším praktickým lékařem se stává MOJE AMBULANCE a.s. (dle zákona nelze mít dva praktické lékaře).