Ano, obecně se dá říci, že MOJE AMBULANCE přijímá nové klienty na všech svých 33 pobočkách. Může ale nastat situace, kdy dojde z kapacitních důvodů k dočasnému pozastavení registrací.
Přeregistrace do MOJE AMBULANCE a.s. je jednoduchá. Máte na výběr z několika způsobů, jak se stát našim klientem:
1. Registrace v mobilní aplikaci Moje Ambulance
Máte k dispozici bankovní identitu? Registrujte se snadno a rychle bez nutnosti návštěvy praktického lékaře v naší pobočce přes mobilní aplikaci Moje Ambulance!
2. Online registrace
Stačí se online zaregistrovat ZDE. Následně vás kontaktuje sestřička, která s vámi domluví termín vstupní prohlídky. V rámci vstupní prohlídky společně se sestřičkou vyplníte registrační list a jeho podpisem se stáváte klientem MOJE AMBULANCE a.s.
3. Registrace při osobní návštěvě
Pokud je vám bližší osobní setkání, stačí přijít osobně na kteroukoliv naši pobočku s občanským průkazem a průkazem pojištěnce. Na recepci společně se sestřičkou vyplníte registrační list, a pokud splňujete všechny nutné podmínky registrace, jeho podpisem se stáváte klientem MOJE AMBULANCE a.s. Pro tento způsob registrace doporučujeme objednat se telefonicky předem na konkrétní den a hodinu.
V tomto případě máte možnost postupovat stejnými 3 způsoby, jako v případě, že vás má v kartotéce jiný všeobecný praktický lékař.
-
Platné plné zdravotní pojištění v ČR u některé z těchto zdravotních pojišťoven – VZP, ČPZP, ZPMV, OZP, RBP, ZPŠ, VoZP.
-
Alespoň 3 měsíce trvající registrace u vašeho předchozího praktického lékaře. Ve lhůtě kratší než 3 měsíce nelze změnit praktického lékaře – dáno dle zákona.
Registrací do MOJE AMBULANCE a.s. je ukončena registrace u Vašeho předchozího praktického lékaře a Vaším novým praktickým lékařem se stává MOJE AMBULANCE a.s. (dle zákona nelze mít dva praktické lékaře).
NE, standardní zdravotní péče MOJE AMBULANCE a.s. je v plné míře hrazena ze zdravotního pojištění.
Zpoplatněny jsou pouze (stejně jako v ordinacích ostatních praktických lékařů) nadstandardní úkony, jako např. očkování, které není hrazeno zdravotní pojišťovnou, vyšetření pro vydání nejrůznějších potvrzení apod.
Pobočky MOJE AMBULANCE (s výjimkou MOJE AMBULANCE MINI) jsou otevřeny v pracovní dny 12 hodin denně, od pondělka do pátku od 7 hodin do 19 hodin. U pražských poboček od 8 hodin ráno do 20 hodin.
Děti do věku 18 let navštěvují praktického lékaře pro děti a dorost. Doporučujeme zdravotní péči sesterské společnosti MALÉ ZDRAVÍ, praktického lékaře pro děti a dorost.
V případě změny pobočky MOJE AMBULANCE a.s. (například z důvodu stěhování) je zapotřebí se znovu zaregistrovat. Vstupní prohlídka není povinná, ale doporučujeme ji podstoupit.
Budete potřebovat:
- kartičku pojištěnce
- dioptrické brýle (pokud nosíte)
- seznam užívaných léků
- údaj o posledním očkování tetanu
- zprávy z vyšetření u specialistů (např. mamografie, kolonoskopie, EKG z kardiologie a další)
Našim cílem je omezit dobu strávenou v čekárně na minimum a zajistit bezpečnost nejen Vám, ale i personálu, a proto je nutné i nadále v rámci prevence na pobočkách MOJE AMBULANCE a.s. dodržovat určitá opatření a pravidla provozu. Z tohoto důvodu prosíme všechny pacienty, aby nás před samotnou návštěvou nejprve kontaktovali. Využít můžete mobilní aplikaci Moje Ambulance, online formulář, e-mail nebo telefonický kontakt.
Naší snahou je vám díky objednávkovému systému návštěvu naplánovat na konkrétní den a čas, abyste netrávili v čekárně více času, než je potřeba, a zároveň tak snížit riziko přenosu případného infekčního onemocnění. Ocení to jak praktičtí lékaři a personál, tak i vy.
Prosíme naše klienty, aby nás před jakoukoli návštěvou ordinace praktického lékaře nejprve kontaktovali. K objednání prosím využívejte: mobilní aplikaci Moje Ambulance (která je klientům dostupná zdarma na GooglePlay a AppStore), online objednávku prostřednictvím webových stránek, e‑mail nebo telefonicky.
NE, prostřednictvím SMS ZPRÁV není možné s námi komunikovat! A to ani v případě, že odpovídáte na sms zprávu, kterou jsme Vám zaslali.
Pro komunikaci s personálem praktického lékaře MOJE AMBULANCE prosíme vždy využívejte pouze tyto komunikační kanály:
- žádost skrze mobilní aplikaci Moje ambulance,
- online objednávku na našich webových stránkách,
- e-mail,
- telefonát.
Veškeré sms zprávy jsou pacientům odesílány automaticky skrze sms‑brány a případná Vaše odpověď se k nám nazpět již nedostane.
Abychom našim klientům zajistili ordinační dobu po dobu 12 hodin, pracuje na každé pobočce více praktických lékařů. Pokud si přejete objednat se k určitému lékaři, prosím, upozorněte nás na to při objednávání. Vezměte prosím na vědomí, že to závisí na dostupnosti konkrétního lékaře a závažnosti vašeho zdravotního stavu.
NE. Online probíhá pouze objednávka na vyšetření, vystavení receptu na předepsané léky případně registrace k nám. K vyšetření se musíte dostavit osobně, naši lékaři online neordinují.
O Vaši péči se postará zdravotnický tým a sloužící lékař, který má přístup do zdravotní dokumentace. Před samotnou návštěvou si prostřednictvím mobilní aplikace, online objednávky, e‑mailu nebo telefonicky předem domluvte termín návštěvy.
O pravidelných očkováních jako je např. očkování proti tetanu informuje MOJE AMBULANCE a.s. předem své klienty formou SMS zprávy nebo telefonicky.
Pokud se jedná o očkování, které nejsou hrazeny ze zdravotního pojištění, např. očkování proti klíšťové encefalitidě, zde po naočkování vakcíny informujeme klienta o termínu dalšího nutného přeočkování.
Prevence by měla být součástí péče o zdraví v každém věku a neměli bychom na ni zapomínat a podceňovat její důležitost. I když se cítíme zdravě, preventivní prohlídky mohou odhalit zdravotní problémy v počátcích a umožnit tak lékaři včas zahájit odpovídající léčbu. Provádí se 1x za dva roky (po uplynutí 23 měsíců).
Uživatelům mobilní aplikace Moje Ambulance se laboratorní výsledky zobrazují přehledně přímo v aplikaci.
O výsledcích odběrů Vás standardně budeme informovat formou SMS zprávy. V případě, kdy je nutná konzultace výsledků s lékařem, Vás budeme kontaktovat telefonicky a sestřička se s Vámi domluví na osobní návštěvě ordinace nebo Vás propojí s lékařem přímo v ordinaci.
Pro vystavení lékařského potvrzení, jiné administrativy (výpis z dokumentace, vyplnění žádosti pro pojišťovnu a další) nebo vystavení E‑receptu je nutné žádat pobočku výhradně prostřednictvím mobilní aplikace, online objednávky nebo e‑mailem.
Nejpozději do jednoho pracovního dne se vám ozveme s návrhem termínu, popř. už s výsledkem žádosti. Máte tak jistotu, že nestrávíte v čekárně víc času, než je nezbytně nutné.
Všichni praktičtí lékaři jsou povinni podle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, ve znění pozdějších předpisů a jiných právních předpisů a vyhlášky č. 98/2012 Sb., o zdravotnické dokumentaci, ve znění pozdějších předpisů, uchovávat zdravotnickou dokumentaci po dobu 10 let od změny registrujícího poskytovatele. Novému praktickému lékaři se odesílá pouze výpis z této dokumentace a to až následně po pacientově předchozí přeregistraci a vyžádání výpisu novým praktickým lékařem. Zdravotnická dokumentace patří zdravotnickému zařízení.
Přes veškerou naši snahu se z podstaty chodu ambulance praktického lékaře může stát, že budete oproti času objednání čekat déle. Nejčastější příčinou zdržení bývá neočekávaný akutní pacient, který má vždy přednost v nejlepším zájmu zachování zdraví a života. Děkujeme proto za Vaše pochopení a shovívavost.
Zdravotnické zařízení může ukončit poskytování zdravotních služeb pacientovi, který závažným způsobem omezuje práva ostatních pacientů, úmyslně a soustavně nedodržuje navržený léčebný postup nebo se neřídí vnitřním řádem MOJE AMBULANCE a.s..
O přijetí registrace rozhoduje samo zdravotnické zařízení. Může se stát, že je z kapacitních důvodů dočasně příjem nových pacientů na některé z našich poboček pozastaven. Registrují se pouze pacienti s platným zdravotním pojištěním u kterékoli z českých zdravotních pojišťoven (máme smlouvu se všemi českými zdravotními pojišťovnami).
Pokud víte, že se opozdíte oproti času objednání, informujte prosím o této skutečnosti bez prodlení personál ambulance. Může se stát, že již nebudete ošetřeni a bude Vám nabídnut jiný termín návštěvy.
Všechny naše pacienty prosíme, aby nás před samotnou návštěvou ambulance nejprve kontaktovali (mobilní aplikací, online objednávkou, e-mailem nebo telefonicky). Najdeme společně nejvhodnější termín lékařského vyšetření, případně dle konkrétních zdravotních obtíží ihned navedeme k optimálním léčebným opatřením, či můžeme doporučit vhodnější specializované pracoviště.
Ordinační doba je rozdělena na čas vyhrazený pro nemocné infekční pacienty a pro ty ostatní (předoperační vyšetření, očkování, prevence, administrativní úkony). Snažíme se čas strávený v čekárně omezit na minimum a zabránit případným infekčním přenosům. V čase vyhrazeném pro zdravé pacienty proto není možné ošetření nemocného pacienta, bez předchozí domluvy se zdravotnickým personálem ambulance. Akutní pacienti mají vždy přednost a jejich pořadí určuje lékař.