Budeme se maximálně snažit naplánovat Vaši návštěvu v rámci našeho objednávkového systému na konkrétní hodinu, a to s cílem zkrátit dobu Vašeho pobytu v ambulanci na nezbytně nutnou dobu, což navíc sníží riziko přenosu jakékoliv infekční choroby. Zároveň se tak vyhnete riziku zbytečného dlouhého čekání na vyšetření v čekárně naší ambulance.
Ke kontaktu s pobočkou, prosím, využívejte i nadále veškerých komunikačních kanálů (mobilní aplikace, on‑line objednávka, e‑mail nebo telefon).
V ranních hodinách (cca první dvě ordinační hodiny) z důvodu velkého množství probíhajících konzultací zdravotnického personálu s klienty, prosíme o trpělivost, pokud se nedovoláte hned napoprvé.
V případě, že Váš požadavek není akutní (vyžaduje okamžité řešení), kontaktujte pobočku ideálně prostřednictvím mobilní aplikace Moje Ambulance, on‑line objednávky na webu nebo e‑mailem. Sestra se s Vámi spojí do několika hodin.
Pokud předem víte, že se nemůžete dostavit na objednaný termín, kontaktujte nás, prosím.
Oznamte nám, prosím, i možné zpoždění. Budeme se tak snažit čas ošetření dle aktuálních možností pobočky posunout a přizpůsobit. Bez předchozí omluvy Vás už nebudeme moci v daný den ošetřit s ohledem na další objednané pacienty.
Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci v oblasti zlepšování služeb MOJE AMBULANCE!
Zdarma ke stažení na Google Play a App Store.